bestaat deze peer echt?

Mijn lievelings progamma op nickeldeon zijn en waren Icarly, victorius en sam en cat. Maar helaas stoppen ze of zijn gestopt en ik vind de pearpads en de pearphones zo leuk en ik wil die aandenker maar de een zegt ze bestaan niet je kan ze alleen zelf maken en de ander zegt ze bestaan wel ik heb er een weet iemand waar ze te koop zijn of hoe je ze maakt??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

De peerpads bestaan echt, maar ze zijn niet verkrijgbaar in de winkel. Ze zijn speciaal gemaakt voor Dan Schider's shows. Dat zegt de eerste link tegen mij. Toch vind ik op het internet foto's van mensen die in het bezit zijn van peer achtige toestellen. Misschien zijn ze nagemaakt door een Amerikaans bedrijf met een winstdoel. Ik vond een filmpje van ze. Ze zien er wel niet hetzelfde uit vind ik. Namaak versies. De 2de link.