kan je met een ipod touch sms'en?

ik krijg binnenkort een appel ipod touch maar ik weet niet of je er mee kunt
sms'en kan iemand zo snel mogelijk antwoorden want ik krijg die appel ipod touch binnen 2 weken (iedereen mag antwoorden).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Nee met een apple iPod touch kan je niet sms'en
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan er niet mee smsen en bellen maar wel bv. een app downloaden zoals viber kan je bellen OVER INTERNET ik heb er zelf ook een en je hebt op iPod 'berichten' dan voeg je iemands e mail adres toe en kan je met hem soort van whatsapp dus smsen over internet.

Toegevoegd na 57 seconden:
Berichten staat standaart op je iPod.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, met een iPhone kan je sms'en en met een iPod niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee je kan niet sms'en. Je hebt er sws berichten opstaan waar mee je kunt chatten met andere apple apparaten. Verder staat er waarschijnlijk ook facetime op, een soort skype waarmee je kunt videochatten met amdere apple apparaten. Als je wilt sms'en met apparaten van android is Hangouts een goede app. Je kunt daarmee chatten en videochatten, al moeten anderen dat natuurlijk ook wel hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan er niet mee sms'en omdat er geen simkaart met telefoonnummer in kan, daarom kun je ook niet watsappen. Je kunt wel met berichten chatten omdat je dat kunt doen met telefoonnummer of emailadres. Hangouts gaat met emailadres en kan van alle touchscreen apparaten en de computer.