weet er iemand hoe de app heet om zo'n collages te maken? zie afbeelding

Ik vroeg me af hoe de app heet voor deze collage te maken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer Photoshop CC
Link hier: (Download eerst uTorrent en click op Download Torrent niet op Gewoon Download) https://kickass.to/adobe-photoshop-cc-2014-64-bit-crack-chingliu-t9240544.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar hoef je echt niet illegaal een lastige software als Photoshop voor de downloaden hoor... Dit kan ook net de gratis softwaren paint.net dit is een uitgebreide versie van de gewone paint.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar de vrager vraagt om een app en dit is software