soms als ik een app wil downloaden staat er: uw apparaat is niet compatitabel met deze versie, kan ik daar iets aan doen?

Ik heb dit wel vaker en ik wil graag weten of dit veranderd kan wordem.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Nee helaas kun je daar niks aan doen. Het licht aan welke android versie je hebt en hoe ouder je telefoon hoe ouder je versie is. sommige apps werken alleen met een nieuwere versie ban android
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit betekent dat de app alleen gedownload kan worden als je een nieuwere versie hebt van de software op je mobiel. Vaak als er een nieuwe update beschikbaar is krijg je een melding. Je kan even kijken bij je instellingen. Als je de mobiel niet een nieuwe software kan downloaden kan je de app ook niet downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar kan ik het precies in mijn instellingen vinden??
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke telefoon heb je?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Samsung galaxy ace 2
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja die had ik ook. Ik zal even kijken voor je.