Zijn hoesjes van miniinthebox van goede kwaliteit?

Ik heb een hoesje gevonde voor mijn iPhone, maar zijn de hoesjes van miniinthebox van goede kwaliteit? En weten jullie ook hoe lang het duurt voordat het thuis heb?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Miniinthebox is een webshop. Geen producent van bv telefoonhoesjes. De webshop verkoopt alleen maar. Of de kwaliteit van de producten die ze verkopen goed is kun je waarschijnlijk redelijk goed van de prijs afleiden (eventueel aangevuld met recensies van andere klanten).

Nu zijn de prijzen van een webshop over het algemeen wel iets lager dan die van een gewone winkel omdat een webshop geen kosten heeft als het huren van een duur winkelpand en het in dienst hebben van winkelpersoneel maar ook hier geldt "als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat waarschijnlijk ook".

Dus als je zogenaamd een echt leren hoesje voor €10,- koopt terwijl vergelijkbare hoesjes in de winkel rond de €50,- kosten dan koop je waarschijnlijk namaakleer of een hoesje van slechte kwaliteit. Of je koopt bij een webshop die niet van plan is om te leveren...

Wat Miniinthebox aangaat, het is een Chinese webshop die over het algemeen wel levert. Overigens is China berucht om de hoeveelheid namaakartikelen die er vandaan komen. Verzending gebeurt uit China dus het kan wel enkele weken duren voor je spulletjes er zijn en meestal mag je ook nog invoerrechten betalen over de spullen die je hebt gekocht. Dus houdt maar vast rekening met extra kosten qua douane/belastingdienst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zelf ben ik een groot fan van de chinese webshops en heb dus ook ervaring met de producten en levertijden. Ik bestel bij miniinthebox en banggood.

Miniinthebox.com is over het algemeen iets trager dan banggood maar bij miniinthebox kun je je bestelling volgen. De kwaliteit is wat je voor de prijs kunt verwachten. Niet slecht maar ook niet super goed. Sieraden en dergelijke raad ik iets minder aan. Ik heb ooit van miniinthebox iets gekregen dat stuk was en dat is netjes opgelost. Ik kon kiezen voor een vervangend product of een coupon van een hogere waarde. Uiteindelijk natuurlijk het laatste gekozen. Ik heb 1 hard case voor mijn Galaxy en die is echt goed voor zo'n 3 euro.

De levertijd ligt gemiddeld tussen de 1 en 2 weken en komt met een vracht vliegtuig. Alle statussen kun je gewoon volgen.

Verder zou ik me geen zorgen maken over de douane zolang je onder de 20 euro blijft met bestellen en deze gratis laat bezorgen.