wat betekent repost?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stel ik zet een plaatje van een mooie plaats op instagram en jij ziet dat ik veel "vind ik leuks" krijg. Dan kun jij de foto op je eigen profiel ook zetten om veel likes te krijgen. Het plaatje wat ik dus heb geplaatst hergebruik jij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet helemaal, angeloangelo. Bij reposts gaat het erom dat een tweet/ status/ bericht etc. 2 of meer keren wordt geplaatst door eenzelfde persoon/ organisatie.

Antwoorden (1)

Dat betekent dat iets opnieuw is geplaatst en dus al geplaatst was. dus dubbel geplaatst of misschien wel meerdere malen en vaak op een site.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh bijvoorbeeld ik heb op insta een foto van mezelf geplaatst en dan 5 weken later die zelfde foto weer plaats toch
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Deniz11muis1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat klopt.