Hoe haal je extra schermpjes weg bij sony experia?

Een kennis van (op leeftijd) heeft een sony experia. Nu heeft ze op het eerste schermpje haar apps staan, maar als je scrollt komen er nog 4 lege schermpjes achteraan. Ik heb zelf een S2 en als ik dan met duim en vinger verkleinbeweging maak krijg ik alle schermpjes te zien en kan de lege dan verwijderen. Bij die van haar werkt dat niet. Hoe haal ik daar lege schermpjes weg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waarvoor zou dat nodig zijn ?!
ik heb dat ook ... maar dat geeft toch niet ?!
nooit de behoefte gehad om het weg te halen, dus zou niet eens weten óf het weg kan ...
het zit niet in de weg toch ?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vraag om een oplossing. Als je die niet hebt houd dan je mond.

Antwoorden (2)

ergens op het scherm met je vinger drukken dus niet alleen even aanraken maar even vast houden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet zeker of dit met Sony werkt, maar bij Samsung is er ook de mogelijkheid om op de menutoets te drukken en dan 'Aanpassen' of iets dergelijks. Kan nu niet checken want mijn telefoon is kapot :D