wat is de dagwaarde van mijn iphone 4?

Een vriend van me heeft mijn iPhone 4 van van de buitentafel gestoten en hij is in de vijver beland. Ik heb alles geprobeerd maar het is einde oefening voor mn telefoon. Nu krijg ik van zijn Aansprakelijkheids-verzekering de dagwaarde van mijn iPhone terug. Hoeveel is dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Het ligt aan veel factoren. Was de telefoon nog heel? Waren er veel gebruikerssporen? Hoe ´goed´ was jouw telefoon (Hoeveel geheugen). Als jouw telefoon nog in topconditie was zou ik rond de 80 euro denken. Waren er veel gebruikerssporen of was het scherm gebroken, dan kan de prijs snel dalen. Maar het is zeer moeilijk te zeggen zonder meer informatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het scherm zelf was niks mee aan de hand. De achterkant had wel een aantal barstjes. Maar moet ik hem opsturen dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht even navragen bij de verzekering?