Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iphone 4s nog na de iphone 6 release nog verkrijgbaar?

Ik wil graag een iPhone 4s omdat ik niet zoveel voor een iphone wil betalen, zelf vind ik de iPhone 4s goed. Maar is de iPhone 4s nog verkrijgbaar na de release van de nieuwe iPhone 6, want ik moet nog wat sparen voor de iPhone 4s.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
993
capthavoc
9 jaar geleden
Ik denk een kwestie van zolang de voorraad strekt
of gewoon 2dehand kopen, misschien refurbisch ? http://www.macworld.co.uk/news/iphone/when-will-iphone-4s-be-discontinued-3465728/ ik denk dat hij als snel gedropt wordt
dus nieuw (los) zal hij al snel niet te koop meer zijn
hooguit dat er nog wat 8 gig modellen overblijven voor langere tijd
maar die moet je echt niet hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zelfs iPhone 3 is nog wijdverbreid verkrijgbaar, dus zal er zeker nog zijn. Oplage wordt uiteraard wel steeds iets beperkter, maar je hebt nog wel een (paar) jaar, schat ik zo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal de iPhone 4s nog goedkoper worden na de release van de i6?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht iets, afhankelijk van de winkel. Elke nieuwe iPhone maakt de vorige natuurlijk relatief 'oud' en zodoende goedkoper.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is gewoon nog volop verkrijgbaar, hoor: http://tweakers.net/product/292275/apple-iphone-4s/.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ligt er aan.
Wil je hem 2de hands of nieuw?

Als je hem nieuw wilt zal je, denk ik, geluk moeten hebben dat iemand hem nog nieuw heeft liggen.
2de hands zal er genoeg komen.
Apple zal hem, denk ik, uit de handel nemen.
Maar als je het 100% zeker wilt weten moet je vanmiddag even naar de keynote kijken daar zal het vast allemaal naar buiten komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, niet meer bij apple zelf in ieder geval
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waarschijnlijk wel. De apparatuur die verkocht word bij de release van de iphone 6 zijn de apparaten die nog ondersteund worden (dus met ios 8) en de iphone 4s krijgt ios 8 update dus ja
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding