Nee, beeldbellen kost helemaal geen belminuten. Beeldbellen (Facetime, Skype, etc.) gebruikt alleen internet. Het gaat dus wel van je databundel af.
bamibal
9 jaar geleden
Van Facetime weet ik dat deze alleen op wi-fi werkt.. Dus ben je niets kwijt. Skype is via internet, dus gaat van je internet mb's af.. Denk dat alle andere beeldbellen apps ed ook via internet zullen gaan, dus ben je niets kwijt aan belminuten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Facetime werkt niet alleen op wifi, maar ook op 3G/4G.