Waarom moet ik steeds de wifi verbinding opnieuw aanklikken op mijn smartphone?

Heel vaak krijg ik geen wifi-verbinding op mijn smart Phone terwijl het icoontje wel in het scherm "aanstaat" Ik krijg dan niets binnen, zoals facebook of whatsapp. Ik moet dan de verbinding uitzetten en vervolgens weer aanzetten. Dan doet ie het pas weer. Krijg dan ook pas weer berichten binnen die al eerder verstuurd waren. Het lijkt net alsof de wifi verbinding stopt als er een tijdje geen internetverkeer is.
Ik heb een LG e 460 en UPC modem/router.
Weet iemand of ik hier wat aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Krijg je dan geen Wi-Fi signalen binnen of alleen niet je eigen Wi-Fi?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Krijg wel Wi-Fi signalen binnen. Ook mijn eigen signaal. Als ik daar dan op klik doet hij het pas weer. Op het moment dat ik geen verbinding heb, staat echter wel het icoontje in het scherm.
capthavoc
9 jaar geleden
heb je alleen last daarmee als je via de browser werkt
of ook via apps ?

Het beste antwoord

robeer eens naar Instellingen te gaan.

Vanuit daar ga je naar Algemeen -> Stel opnieuw in ->Herstel netwerkinstellingen.
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/145575-wi-fi-icoon-maar-geen-internet.html op deze link vind je het anwoord wel er zijn heleboel vergelijkbare problemen+antwoorden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er staan indd verschillende dingen. Maar heb één ding zien staan die ik wel eens uit kan proberen. Het net werk laten 'vergeten" en dan opnieuw bij de router aanmelden. Bedankt alvast voor de moeite.