iPhone: ik kan wel dictafoonopname starten maar hoe zet ik deze weer af?

Toegevoegd na 39 minuten:
daarmee stop ik de opname, maar hoe kan het het scherm helemaal sluiten? ik zie alleen maar de opnameknop maar geen mogelijkheid om het scherm te sluiten.

Toegevoegd na 48 minuten:
het gaat om een iPhone4

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor n toestel heb je

Het beste antwoord

Als je op de knop opname drukt (dit staat er niet letterlijk) staat er daarna het stopteken…je moet dus weer op dezelfde knop drukken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dan moet je de uitleg volgen en als t niet werkt moet je ff naar de winkel want dit is hoe t moet werken