Met welke android-app kan ik SMSjes en whatsappjes in één interface tegelijk zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan jij dat maken? :)

Antwoorden (1)

Geen, het is vrij lastig om twee geheel verschillende protocollen in één app samen te laten werken.
Daarbij komen nog een keer de rechten om de hoek kijken.

Het is al lastig om hotmail/gmail en provider gerelateerde email in 1 app weg te werken laat staan als daar ook nog eens de Whatsapp, Viber en Sms bij moeten komen.

Voorlopig zal je het nog steeds moeten doen met de tools die je aangereikt worden.