waarom is de helft van mij beeldscherm geel?

Als ik op mobiel naar paginas ga die een witte kleur bevat zidt ik duidelijk dat vanaf de helft van mij telefoon die kleur wit een beetje geel achtig word . En dit licht niet aan die pagina maar aan mijm telefoon weet iemand wat er aan de hand is ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Pas een boterham smeerkaas gegeten ? :) Nee dan ga je naar je instellingen en kijk of je de helderheid en kleur kan in stellen . Ik heb het met m'n iPhone ook gehad . Toen uit gezet en opnieuw weer opgestart en toen weer oke voor een jaar tot die helemaal zwart werd :(. Ja ik had geen drop gegeten . En kapot was . Succes . Dus de helderheid dag licht gevoeligheid proberen te veranderen zo niet dan uit en weer aan.

Antwoorden (2)

Misschien is het gewoon een kapot scherm of een beetje vervaagt. Ga naar een GSM Winkel om deze te laten repareren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een scherm zou als het dicht bij luidsprekers ligt kunnen 'stuk' gaan door het magnetisme. Als je geluk hebt is het van tijdelijke aard.
Ook kan het zijn dat ( zo is het toch voor een laptop ) een van de lampjes om het scherm te belichten stuk aan het gaan is. Dan krijg je daar een andere kleur. Meestal donkerder.

Ook hoorde ik al van imac's en zo dat ze regelmatig gele vlekken krijgen. Daar bleek het scherm vervangen te moeten worden.