Er word gegokt op 9 september maar of dat echt zo is weet alleen Apple .
Kan dan nog wel een paar maanden duren voor hij in Nederland te verkrijgen is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er wordt verwacht dat de iPhone 6 op 9 sept. aangekondigd wordt. Na aankondiging duurt het dan nog vaak een aantal dagen voor pre-order begint. Verwachting is dat hij eind sept op de markt komt en dan misschien een week tot een maand later in NL.