Hoe kan ik de stille beltoon op mijn Samsung Galaxy Ace uitschakelen?

Ik heb mijn Samsung Galaxy Ace vandaag gereset. Mijn instellingen zijn hierdoor veranderd. Als ik mijn geluid aanzet komt er in beeld te staan dat ik de stille beltoon heb geselecteerd. Als ik een berichtje krijg, hoor ik dus niets. Bij beltoon kan ik alleen kiezen uit 'stil'. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen, zodat ik hoor wanneer ik wordt gebeld of een berichtje krijg? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer eens bij de geluidsinstellingen van je telefoon, daar kun je het meestal wel vinden.

Ik weet niet zeker of het bij deze telefoon ook zo is, maar soms kun je ook als je vanaf boven naar onder veegt (dan krijg je een soort menu) instellen of je je telefoon op stil, trillen of geluid wilt zetten.