Hoe kan ik grote apps op mijn telefoon op mijn SD kaart installeren?

Ik heb een Samsung Galaxy S III en ik wil graag een app installeren die ongeveer 1,8 GB geheugen in beslag neemt. Hoe kan ik deze app opslaan in mijn externe opslag want hij installeert gelijk in de interne opslag maar dat lukt niet want mijn interne opslag is te vol.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit gaat gewoonweg niet. Dat is een van die dingen waarmee Samsung altijd heel erg beter mee wil lijken dan Apple, maar vervolgens kan je op de SD alleen DATA zetten en geen Apps installeren, waardoor je er alsnog weinig aan hebt in principe.