Als ik jou was zou ik een backup maken, via iTunes.
Vervolgens op de iPad resetten naar de fabrieksinstellingen.
Hem dan weer aan de computer hangen en je oude backup erop terug zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou even naar iCentre gaan en vragen wat het probleem is. Daar hebben ze misschien wel ervaring met dit soort problemen. Dan willen ze hem misschien wel repareren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Methode 1: Druk de Home- en de lock-knop tegelijk, als je een zwart scherm wacht je tot er een apple logo komt en laat je los. (HARDE RESET)
Methode 2: Ben je gejailbreaked? Gebruik dezelfde methode, alleen als je het apple logo ziet laat je alles los en druk je de VOLUME UP knop in tot die weer is opgestart. (SAFE MODE)
Methode 3: Zoek op google voor "iPad reboot loop fix" of "fix reboot loop iPad" (ONLINE ZOEKEN)
Methode 4: Dit is een moeilijke manier maar ik weet vrijwel zeker dat dit lukt.
[MET COMPUTER]
Download Geeksn0w: http://geeksn0wdownload.com/download/geeksn0w_win_2.6-DL.zip
Extract het naar je Desktop.
RECHTERMUISKNOP OP "geeksn0w_win_2.6.exe" en druk op "Open als Administator" of "Open as Administrator"
Je krijgt een gele pop-up druk op "Ja' (Dit is ter beveiliging)
Als het goed is krijg je GeekSn0w voor je (Zie Afbeelding)
Druk op "iPhone 4 CDMA' en de eerste "iPhone 3,1 ofzo"
Er staat Put you iPhone in DFU Mode:
Doe je iPad in DFU mode, dat gaat als volgt:
druk de home- en lock-knop 10 seconden in, als de 10 seconden voorbij zijn laat je de lock-knop los en ga je verder met de home knop voor 10 seconden.
dan laat je los, er staat "Booting with opensn0w"
Wacht a 5-10 min.

Weer een technisch probleem opgelost door mij :D

Veel succes, Mike Wu (11 jaar)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dat ook gehad op mijn iPad, dat is erg irriterend!
Kijk even of er een update is voor je iPad, zo niet?
Maak een backup van je iPad in iCloud of in iTunes en herstel 'm dan naar de fabrieksinstellingen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maak een backup.
Zet je iPad uit.
Hou de homeknop en de powerbutton vast totdat je het iTunes-logo ziet met daaronder een kabel.

Plug je iPad in de computer, Itunes ziet het als een 'defecte' iPad, klik op Herstel.