Waarom ziet mijn computer mijn mobiel niet?

Laatst liep mijn mobiel vast en heb dus de batterij eruit gehaald. Toen ik hem weer wou opstarten had hij een Bootloop. Heb dus al van alles geprobeerd en kwam uiteindelijk bij iets met Odin. Maar nu moet ik mijn mobiel aansluiten op mijn pc en die ziet hem dus niet. Wat kan ik hiertegen doen? Ik heb een samsung galaxy y.

Toegevoegd na 11 minuten:
De computer geeft een bericht dat hij mijn mobiel niet herkend

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een computer kan ook niet zien, want ze heeft geen ogen :))

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is de usb kabel stoffig ofsw? Ik heb ook wel eens dat mijn laptop me telefoon niet ziet. Even schoonmaken en kijken of die het dan doet?

Als je hier geen goed antwoord vind dan kan je even op deze site de vraag stellen;
http://www.gebruikershandleiding.com/Samsung-GT-i9100-GALAXY-S-II/handleiding-5-465637.html

Goodluck!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Remco,
Je computer herkent je telefoon niet omdat je (waarschijnlijk) de USB-drivers niet hebt geïnstalleerd. Bijgevoegd zit een link waarmee je de USB drivers kan downloaden. Je hoeft deze dan alleen nog te installeren. Waarschijnlijk wordt je telefoon dan wel weer herkend. Veel succes!