Is er ook een antwoordapparaat voor sms?

Ik heb nog niet zo lang een gsm telefoontje. soms krijg ik ook een sms. maar ik vind dat moeilijk. ik wil dat die vanzelf beantwoord worden. met 1 hetzelfde bericht. dat ik die niet lees is dan de boodschap. dat ze maar moeten bellen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ha Preutstein, ik weet niet hoe je ze verzint maar die is er ook zie onderstaande link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, er is nog geen antwoordapparaat voor sms. Maar als je je sms berichten niet beantwoord, belt de verzender op den duur vanzelf wel een keertje op.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als die er inmiddels wel is, dan heb ik dat gemist..............
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
getjar.com/mobile/1983/sms-answering-machine
jc54
14 jaar geleden
Ja, ik zag het toen ik mijn antwoord had gegeven. Het stond net rechts onder jouw blote kont.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had er ook niet van gehoord, maar even google en daar is het.