Kan ik de geïnstalleerde TomTom op mijn HTCTyTNII overzetten naar mijn nieuwe telefoon (IPhone)?

Kan ik dit overzetten, ik ben toch "eigenaar" van het programma omdat ik het heb gekocht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bent geen eigenaar van het programma. Je hebt alleen toestemming om het te gebruiken. Dit heet een licentie. Het programma van je HTC werkt niet op je Iphone. Daar heb je een andere versie voor nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk niet dat je het over kan zetten, want het is niet hetzelfde besturingssysteem.
En voor de iPhone is er een speciale TomTom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dit kan niet.