Waarom doet mijn Blackberry het plotseling niet?

Betreft een Blackberry Curve 3G. Prepaid! Het apparaat hield er vanmiddag plotseling mee op. Aan de batterij kan het niet liggen en ook niet aan de databundel. Dat is up to date en betaald. De SIM kaart is ook nog geldig. Het apparaat is ook niet gevallen. Wie weet een oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn duizenden mogelijkheden waarom je Blackberry het niet doet. Maar je zult eerst moeten specificeren wat je bedoelt met 'niet doen'. Werkt je toestel geheel niet? Geen enkel lapje gaat branden?

Je stelt dat het niet aan de batterij kan liggen, maar je legt niet uit hoe je aan die conclusie komt. Weet je zeker dat je oplader correct werkte en het opsloeg. Heb je een andere batterij getest? Je zou wellicht een andere micro-usb kabel kunnen pakken en em opladen. Krijg je enige reactie van het toestel?

Ik veronderstel dat je met niet doen bedoelt dat je niks op het scherm ziet. Als dat het geval kunnen er tal van redenen zijn, waaronder een kapotte oplader, batterij-problemen, kapot scherm, moederbord dat stuk is, processor die niet meer werkt en een tienduizendtal andere mogelijkheden. Dat KUNNEN de redenen zijn dat je BlackBerry niet werkt, maar zonder meer informatie kunnen we er niks mee. Als je naar de dokter gaat vertel je de dokter ook of je last hebt van hoofdpijn of dat je last hebt van je knie of iets anders. Dus vertel ons eerst wat je bedoelt met niet doen.
Als je bedoelt dat het toestel niet meer aangaan, dan kunnen dat de bovengenoemde redenen zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het toevallig een Vodafone simkaart? Zij zijn namelijk bezig met het opschonen van de BlackBerry licenties. In dat geval zou ik even contact opnemen met de klantenservice.