Ik heb ook een Galaxy Ace en bij mij staat er rechtsboven de notitie een kruisje. Als je daarop klikt, wordt gevraagd of je de notitie wil verwijderen en dan klik je op ja.
Zo simpel is het!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Houdt uw vinger op de notitie c.q. 3-5 seconden en kies delete, of open de notitie click op de knop in de rechterbovenhoek en kies delete.

Meer opties:

Download een filemanager in de playstore en verwijder de notities handmatig door de betreffende bestanden te selecteren en (meestal)rechts boven te verwijderen. Sluit de telefoon aan op de PC via de USB en kies verkennen bij de pop-up. in de folder Memo verwijder de memo's die u kwijt wil. Is dit een prive notitie gebruik dan Shift +delete om deze niet naar de prullenbak te laten gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met shift + delete zal het bestand niet meer terug te zetten zijn..... dit is een volle deleteverwijdering