Als ik mij Iphone 4s scherm ingedrukt houd en los laat, blijft hij de handeling uitvoeren van het ingedrukt houden, hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb 1 week geleden een tweedehands Iphone 4s van een kennis overgenomen. Hij was in goede staat, maar nu heb ik een probleem. Als ik mij scherm ingedrukt hou (aan de linker kant vooral) en hem daarna weer los laat voert mijn iphone nog steeds de handeling uit alsof ik mijn scherm nog niet losgelaten heb. Weet iemand hoe dit kan? Heeft iemand hetzelfde probleem? Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Graag snel reactie en alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik ken wel iemand, ik denk dat het het beste is voor deze te resetten via itunes 11 en eventueel ook een backup te maken van je toestel.

Antwoorden (1)

Of het scherm is defect.
Of je moet iOS er opnieuw even opzetten.

Volg dit stappenplan om je iPhone in DFU mode te zetten:

Sluit je iPhone via USB aan op je PC of Mac
Start iTunes (download en installeer de laatste versie)
Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en zet je iPhone helemaal uit
Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en tegelijkertijd de Home-knop (onder je scherm) home button iphone
Je houdt deze beide knoppen tegelijk ingedrukt voor 10 seconden
Na precies 10 seconden laat je de Power-knop los. Blijf de Home-knop ingedrukt houden! Niet loslaten dus.
Blijf de Home-knop 10 seconde ingedrukt houden.
Als je het goed gedaan hebt krijg je van iTunes de melding dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen.
Druk op de knop ‘Herstel iPhone‘
Druk daarna op ‘Herstel en werk bij‘
Gefeliciteerd, je iPhone is weer klaar voor gebruik :)

Het is belangrijk te weten dat de timing perfect moet zijn, anders start iTunes de normale herstelmodus op; dat moeten we niet hebben. Je zal dan helaas opnieuw moeten beginnen vanaf stap 1: de telefoon uitzetten.