Hoe zet je liedjes op een ipod touch?

Ik zou graag weten of ik liedjes die ik heb gedownload op de computer op mijn ipod kan zetten en hoe dat dan moet. Ik heb dit al eens geprobeerd maar weet dus niet of 'muziek' op een ipod beschermd is dat je alleen vanuit itunes muziek erop kunt zetten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik zou beginnen met Itunes downloaden en dan de muziek slepen naar je Ipod in Itunes! That should do the trick
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
een iPod touch moet je meestal gewoon via iTunes synchroniseren. Dit heeft alleen maar positieve effecten, dus ik zie geen reden waarom niet! Sleep bij iTunes op de pc jouw muziek naar het scherm. Dan zou het er gewoon bij iTunes moeten staan. Daarna ga je naar het synchroniseer tabje en zet je muziek aan en de hele bibliotheek.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met iTunes zet je heel makkelijk muziek over naar iPod (maar ook naar iPhone en iPad).