whatsapp afbeeldingen niet downloaden automatisch, hoe regel ik dat?

Ik heb op een samsung galaxy s4 ingesteld dat afbeeldingen NIET automatisch moeten worden gedownload, toch worden afbeeldingen in het mapje whatsapp afbeeldingen geplaatst. Of wordt hier bedoeld downloaden in de gallerij?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, en toch komt alles in een mapje whatsapp afbeeldingen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja, in de gallerij heb je een map whatsapp afbeeldingen en whatsapp video, daar komt het in te staan ondanks dat bij alles het vinkje uitstaat. Misschien dat ze bedoelen dat het niet zo maar in de gallerij komt maar dat whatsapp het wel bewaart? Ik heb op een anders S4 ook gekeken, daar gebeurt hetzelfde.

Antwoorden (1)

Als je een foto wil bekijken die iemand heeft gestuurd moet je hem altijd downloaden. Anders kun je de foto niet bekijken