Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke app word hier gebruikt?

PhotoRepost

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
727
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Instagram
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat snap ik, zo kom ik er ook aan...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoi,

Dat is Instagram met de app Photorepost. Het laat je toe foto's van je vrienden of personen die je volgt te delen op je eigen Instagram pagina. Er komt wel een vermelding van Photorepost bij (zie de rechteronderhoek van de foto in je screenshot) en een vermelding van de originele plaatser (@miamiheat in de linkeronderhoek).

Zo kan je dus foto's van anderen gemakkelijk delen!

Groeten,
JJanom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hey JJanom, dank voor je antwoord! Dit is het inderdaad, alleen ziet het er anders uit kan dat kloppen? Ik krijg een witte balk met links onder een repost logo met de naam en dan rechtsonder dezelfde naam van de app. Komt dit omdat ik een ander toestel gebruik misschien?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hey JJanom, dank voor je antwoord! Dit is het inderdaad, alleen ziet het er anders uit kan dat kloppen? Ik krijg een witte balk met links onder een repost logo met de naam en dan rechtsonder dezelfde naam van de app. Komt dit omdat ik een ander toestel gebruik misschien?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zie nu dat me antwoord er dubbel staat excuses.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zie zojuist dat de repost balk te bewerken is, dit is hem! Dank JJanom!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding