Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn samsung galaxy ace plus reageert traag , weet iemand een oplossing?

hallo allemaal ik heb een samsung galaxy ace plus en sommige apps herladen niet meer (playstore,twitter,facebook,youtube enzo) heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
833
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens clean master te downloaden via playstore Ik heb het ook op s5 staan werkt perfect.....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Welke firmware heb je?
Als je 2.3 hebt, hou je de home button ingedrukt en druk je op taakbeheer en druk je op Alles Stoppen. Bij 4.0 Het zelfde geval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eerst alle taken te sluiten door op de Home knop onderaan te klikken (Ingedrukt te houden). Werkt dit niet kan je je apparaat resetten door de Home en Aan/Uit knop 10 seconden ingedrukt te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ook een Galaxy Ace Plus en die van mij is (weer) snel.
Ik heb hem geupgrade door er een custom rom op te zetten.

De eerste keer dat je dat doet is het echt wel even ingewikkeld. Je moet nl je telefoon eerst 'rooten' voor je er een ander Rom op kunt zetten.
Instructies: Google op samsung ace advance rooten of i9070 root (i9070=modelnr).

Daarna wordt het eenvoudiger.
Je zet gewoon een gedownload rom op de SD kaart, je start de telefoon met een knoppencombinatie (home+volume) en je kiest voor installeren van een nieuw rom.
De mijne draait nu Android 4.4, er staat geen brakke Samsung software meer op, en hij is *snel*.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2578599
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding