Waarom werkt mijn google play store niet?

Ik open de play store, er komt te staan dat er 'geen verbinding' is. Ik weet zeker dat het niet te maken heeft met mijn wifi/mobiel netwerk want dat werkt uitstekend. Mijn tijd en datum staan ook goed. Ik heb al via instellingen -> applicaties -> applicaties beheren -> google play store, de gegevens gewist/buffer leeggemaakt maar dit helpt ook niet. Heb ook de telefoon meerdere keren aan- en uitgezet. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Dankje

Toegevoegd na 7 uur:
Op mijn andere telefoon doet de play store het overigens wel..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
me zusje heeft het ook, welke telefoon heeft gij?

Het beste antwoord

Er zijn verschillende problemen de dag van vandaag met de Google Play Store. Ik heb thuis 3 apparaten met de Android-GooglePlayStore, die niet meer werken. Youtube, Facebook, Messenger, enkele spellen , ... werken ook niet meer. Ik denk dat we moeten afwachten tot deze 'bug' is opgelost door Google
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoop dat het snel wordt opgelost!