Samsung galaxy s advance werkt niet meer na update jelly bean 4.1, hoe kan ik dit verhelpen?

Hallo,

Gisteravond heb ik geprobeerd om mijn samsung galaxy s advance te update naar Jelly Bean 4.1 Dit heb ik gedaan met behulp van een YouTube filmpje waarin stap voor stap uitgelegd staat wat je moet doen. In eerste instantie verliep het allemaal zo als het hoorde maar nadat het downloadproces afgelopen was, wilde mijn telefoon niet automatisch opnieuw opstarten. Ik heb toen zelf mijn telefoon aan proberen te zetten, toen dit niet lukten heb ik de hard reset knop gebruikt. Ook heb ik de verbinding met de laptop verbroken. Maar helaas gaf mijn telefoon geen reactie. Ook de batterij er op nieuw in doen had geen effect. Ik heb daarna weer mijn telefoon proberen te verbinden met de laptop alleen kwam er geen reactie. De laptop gaf ook geen signaal aan dat er een apparaat verbonden was en mijn telefoon deed helemaal niks. Kan iemand mij met dit probleem helpen? Als er een mogelijke oplossing is hoor ik die graag!

Met vriendelijke groet,
L

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Is de batterij opgeladen? Aanzetten lukt soms wel door de aan/uit knop en volumeknop omlaag gedurende 10 tot 15 seconden ingedrukt te houden. Wil het toestel echt niet meer aan, dan is het raadzaam om contact op te nemen met je provider voor reparatie.