Beschermen iphone stickers de iphone?

Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen met stickers op hun iphone en vind dit zelf ook erg leuk.
Ik vraag me nu alleen af of dit ook bescherming biedt, aangezien ik iemand ben die mn iphone nogal vaak laat vallen en ik zou het zonde vinden als bijvoorbeeld de achterkant kapot scheurt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Een sticker beschermt hooguit tegen krassen waar de stikker geplakt zit. Als je een iphone ongelukkig laat vallen gaat zo´n sticker echt niet helpen.