Oplaadbare batterij open, is dit schadelijk ?

Hallo, mijn batterij van mijn telefoon is net opgegaan en heeft gelekt over mijn simkaart. Kan ik deze nu nog gebruiken ? Want hij doet het prima, maar is het schadelijk voor mezelf en of de telefoon? ik heb hem helemaal schoon gemaakt.

gr

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

De batterij in elk geval niet meer gebruiken. Als je geluk hebt, ben je er net op tijd bij geweest om je SIM-kaart schoon te maken en is deze niet verder beschadigd. (De tijd zal het uit wijzen). Wat betreft jij zelf, goed de handen wassen om die chemicaliën er af te krijgen is wel voldoende.