Is het mogelijk om een smartphone korte tijd te huren?

Tijdens fietsvakantie wil ik graag gebruik kunnen maken van een smartphone. Dit vanwege navigatie via internetsites. Voor de rest van de tijd heb ik er geen gebrek aan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Wilt u tijdelijk een mobiele telefoon huren? Voor een evenement of voor het testen van nieuwe Apps ?
Bij Infotheek bent u aan het juiste adres!

http://www.infotheek.nl/verhuurportal/57/Mobile-Phone-Smartphone.aspx
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat een prijzen!!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja belachelijk ja. Maarja het is wel mogelijk dus ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wow, niet normaal die prijzen!!! Vraag eens in je omgeving of iemand een oud exemplaar in de kast heeft liggen die je kunt lenen. Veel voordeliger!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In plaats hiervan kun je net zo goed een goedkope smartphone van nog geen €100 kopen..