hoe zet ik iCloud reservekopie op iPhone terug?

ik heb een software update voor mijn iPhone4, die is gedownload maar ik kan deze pas installeren (meldt het schermpje) als ik eerst iCloud-reservekopie terugzet. Ik heb het toestel pas 2 dagen en wist niet dat ik zo'n kopie (gemaakt?) heb. hoe doe ik dit?

Toegevoegd na 28 minuten:
(ik heb het toestel pas twee dagen)
ik zie wel iTunes store....
toen ik toestel kocht heeft het niet aan een pc gehangen dus daar zal wel niks te vinden zijn.

Toegevoegd na 50 minuten:
foutjje! ik had al een iPad..
overigens is de link genoemd in de reactie fout: niet gevonden!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet hem aan je computer koppelen, en Itunes openen. Het herkent je iphone en gaat (als het goed is) vragen of je een reserve kopie wilt terug zetten. Selecteer jouw apparaat en druk op oke. Als het goed is kan je het dan doen.

Zo niet: ga naar Links in itunes, en zoek je apparaat op, waar een knop "iphone van ..." is. Klik met je rechtermuisknop erop, en kies in het menuutje "zet reservekopie terug"