Is het mogelijk om een whatsapp (groeps)gesprek in een filmpje te zetten?

Ik kan het gesprek emailen, maar dan krijg je enkel de platte tekst. Ik wil het gesprek graag in de 'ballonnetjes' met ook de previews van foto's/filmpjes die erin verstuurd zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
misschien kun je een schermafdruk maken en dat gebruiken? Zodat je de 'ballonnetjes' met foto's ziet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de reactie.. ik had daar ook aan gedacht maar het is een behoorlijk lang gesprek...hoop dat er een andere manier is want dat worden >100 foto's ☺️
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat zou kunnen, maar wel veel werk, is dat je het gesprek gewoon per mail stuurt naar jezelf, en de foto's (die in een mapje met foto's whatsapp staan)(of je vindt ze via het kleine menu-tje in de groepsapp) ook op je computer zet en dan vervolgens te foto's tussen de tekst voegen, een andere manier kan ik me niet bedenken.

Antwoorden (1)

Nee, dit is helaas niet mogelijk.