Wie weet een hoesje voor een mobiel die je helemaal om kan klappen naar de achterkant?

Voor een samsung galaxy s duos, dus als je bent dat je de voorkant die normaal over het schermzit, helemaal naar de achterkant kan klappen (zonder dat de hoes kapot gaat) zodat je toch normaal kan bellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoek niet op hoesje maar op "wallet-case" of "flip-case"een hoesje kun je bijna nooit helemaal flippen een wallet-case of een flip-case in 99% van de gevallen wel.

Voorbeeld flip-case:
http://www.telecomtelecom.nl/hoesjes/26689-mobiparts-premium-flip-case-sam-galaxy-s-duostrend-plus-black?ref=1039&a=26689&utm_source=beslist.nl&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist.nl&utm_content=default1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens op Mobielbereikbaar.nl (zie bron).