hoe maak je een backup van de Samsung galaxy s3 mini ?

Ik wil mijn telefoon resetten maar ik weet niet hoe je een backup maakt van al je gegevens , en als dat is gebeurd hoe zet je je gegevens terug dan ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn talloze apps, waarmee je een backup kunt maken van je telefoon; zoals Helium Backup. Daarnaast biedt Google de mogelijkheid om een backup te maken van je telefoon, waaronder je wifi netwerken. Vanaf android 4.2, is het ook mogelijk als je je na een reset je weer aanmeldt met hetzelfde google-account dat het automatisch al je instellingen inclusief je apps opnieuw installeert op je telefoon. Gaat dat niet automatisch, dan is het makkelijk om via je laptop met het google-account dat je gebruik op je telefoon aanmeldt voor play.google.com, onder het kopje mijn app, staan al je apps. Als je dan klikt op installeren zie je je telefoon en klik op installeren. Dan wordt het opnieuw op je telefoon geinstalleerd.

Veel succes.