waarom geeft mijn telefoon steeds aan dat mijn koptelefoon er in zit?

IK heb een LG cookie mini, ik heb er mijn koptelefoon in gedaan, en later er weer uit, maar hij blijft aangeven dat de koptelefoon erin zit. Ik heb de instellingen veranderd, maar hij blijft nog steeds zo. Nu kan ik niet meer bellen. Ik heb het ook geprobeerd schoon te maken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens de plug van de hoofdtelefoon (koptelefoon is voor dieren :))er een paar keer in en uit te pluggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha wat een k*t telefoon!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja idd, maar ik ga een niewe halen

Antwoorden (1)

Ik had hetzelfde probleem met mijn Iphone. Volgens de experts was het een softwareprobleem en moest de telefoon opgestuurd worden. Dit heb ik niet gedaan omdat de kosten nogal hoog waren en mijn abbo bijna verlengd moest worden dus heb ik een nieuwe telefoon uitgezocht..