Hoe weet je ofdat mijn smartphone oplaad?

hoe kan ik controleren of mijn samsung gt n-7000 oplaad?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan hoor je: plung plung!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het geluid aanstaat hoor je vaak een geluidje ook zie je meestal het icoontje van de batterij veranderen.

Antwoorden (1)

Het batterij icoontje in de bovenste balk zal veranderen, meestal komt er dan een bliksemschicht in het batterij icoontje.

Je kan het ook controleren doordat het percentage dat de batterij is opgeladen omhoog gaat. dit kan je zien bij instellingen en dan batterij/accu