ik heb mijn ipod touch geresset en nu is hij daar al meer dan 48 uur uur mee bezig en hij stopt niet meer, wat is er aan de hand?!

ik had hem terug naar fabrieksinstellingen gedaan en dat was een keer mislukt toen heb ik het nog een keer gedaan en n zie je al meer dan twee dagen alleen maar het laad-icoontje op het scherm, ik kan hem niet uitzetten en als ik hem op de computer met itunes aansluit, reageert hij niet. wat is er aan de hand en wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan proberen beide knoppen (bovenop en de ronde home-button) een tijdje vast te houden (> 10 seconden) voor een restart, of contact opnemen met de genius bar van Apple / naar een Apple store gaan voor hulp.