Ja dit kan. Ik heb het pas zelf ook gedaan.

- Bluetooth aan op mobiel
- Bluetooth aan op toestenbord (bij mij zat er een connect knop)
- Als je mobiel hem vindt, verbinden.
- Koppelingscode invoeren op toetsenbord en dan op enter drukken.

En klaar is Jan :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (2)

Ja dat is mogelijk, je hebt zelfs hoesjes waar een toetsenbord achter zit verstopt. Als je schuift komt het toetsenbord tevoorschijn, het idee is zoals de oudere "QWERTY" mobiele telefoons.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan hem gebruiken, alleen moet je even kijken welke Bluetooth versie ze hebben. Bluetooth 1 kan bijvoorbeeld niet met 2 samen.