Hoe verwijder je een app uit iCloud?

Ik heb een iPod 4G en wil bepaalde apps uit iCloud verwijderen want als je bijvoorbeeld een app verwijdert blijft er een wolkje van iCloud staan. Is er een manier om dat te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dit is onmogelijk en zal altijd blijven. Maar hier zal je geen last van hebben, het neemt namelijk geen ruimte in op je iPod zelf. Zelf heb ik ook een iPod 4G en daar heb ik ook allemaal wolkjes staan bij ooit gedownloade apps. Het is juist handig voor het geval je je iPod kwijt raakt en je en nieuwe koopt. Zo kan je aan het wolkje zien welke apps je ooit hebt gehad en snel besluiten of je die app weer wilt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt