is er een app die je IPad bijv. 's nachts blokkeert?

Ons derde zoontje zit graag op de IPad (dat mag hij 15 minuten per dag), maar hij komt graag 's morgens vroeg uit zijn bed om op de IPad te spelen. Daarom zijn we op zoek naar een App die de IPad blokkeert tot bijv. 7.00 uur.
Uiteraard kunnen wij de IPad ook verstoppen, oid, maar dan komt hij bij ons op de kamer steeds vragen of hij al gebruikt mag worden, en op onze kamer ligt een pasgeboren baby, die wakker wordt als hij steeds komt smeken (en ook zijn andere broers worden ervan wakker in de kamer daarnaast). En eerlijk gezegd vinden wij het ook soms na een gebroken nacht wel even goed om door te kunnen slapen, maar dat moet niet ten koste gaan van zijn slaap...
Ons idee was om zijn slaapwekker te zetten op 7.00 uur (dan gaan de ogen zachtjes open van zijn wekker) en vanaf dat moment doet de Ipad het dan ook. Dan weet hij dat het daarvoor geen zin heeft om te proberen.........
We zijn benieuwd!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Ritsuka
10 jaar geleden
kun je niet de router uitzetten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan kan hij nog steeds op de Ipad, weliswaar zonder internet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja, die staat uit 's nachts, maar helaas werken veel spelletjes ook offline (zoals Angry birds etc)....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leer hem eens luisteren dat schijnt ook te werken

Antwoorden (2)

Ik heb snel gegoogled, de AppStore staat er vol mee.
https://itunes.apple.com/nl/app/timelock-time-limit-for-parents/id440218332?mt=8
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
volgens mij zijn dat apps om de tijd te bepalen hoe lang kinderen op een Ipad mogen, in ons geval dus 15 minuten. Dus een timer, maar dan mogen ze na 0.00 uur weer een kwartier er op...
Maar niet om de Ipad tot een bepaalde tijd (dus 7.00 uur) te blokkeren en daarna weer vrij te geven, toch? Want wij willen niet dat de Ipad voor 7.00 uur gepakt wordt.
dat kan uiteraard maar je kan ook gewoon je ipad uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja, maar hij kent het wachtwoord inmiddels...