Hoe komt het dat ik weining kan downloaden terwijl ik nog genoeg geheugen heb?

Ik heb de Samsung Galaxy S 3 Mini.Ik heb deze telefoon nog niet zo heel lang. Ik heb veel foto’s veel apps dus er veel geheugen weg. Bij opslag (kijk mijn anderen vraag) als ik nog tijd heb kan ik nog net zien hoeveel geheugen ik heb. 369 mb om precies te zijn. Ik wilde vervolgens de app Twitter opnieuw downloaden (9,94 mb) Dat zou dus makkelijk moeten kunnen. Maar vervolgens krijg ik een melding dat ik onvoldoende opslagcapaciteit heb. Ook probeerde ik de app Vine (18,06 mb) Dat zou dus ook gewoon moeten kunnen maar hij gaf hetzelfde aan. Best vreemd omdat ik laatst nog een app van 41 mb had gedownload maar daarna weer had verwijderd. Ik vind dit heel erg vervelend en ik hoop dat iemand me kan helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (4)

Misschien download hij je apps op je sd kaart. En het kan dat je sd vol zit, door die veel fotos. Je moet naar instelingen en het locatie veranderen van waar je apps gedownload worden.

Oplossing 2: je sd kaart eruit halen voor even
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit soort dingen komen vaak voor bij de wat kleinere en minder duurdere smartphones, het heeft niks met je sd kaart te maken, maar met je telefoon geheugen, ik weet niet precies hoe dat komt, maar weet wel de oplossing voor je probleem. Je moet hem resetten, dat betekent op fabrieks instellingen zetten, dat vind je bij je instellingen. Dan worden alle apps gewist, dus ook whatsapp etc, fotos volgens mij ook, en muziek en instellingen. Maar, de contacten blijven wel staan en de whatsapp berichten kan je ook weet ophalen. Als je dat gedaan hebt, kan je weer van alles downloaden.

Ps: als je nu apps verwijdert, dan krijg je nooit de geheugen terug die er voor nodig was, altijd minder dan de helft ofzo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is ook een stukje geheugen gereserveerd voor het besturingssysteem en de opslag en buffer daarvan. Ga naar instellingen - applicatiebeheer en zoek whatsapp, facebook en je browser en druk op de apps (ene na de andere uiteraard). Per app druk je op gegevens wissen en cache/buffer wissen (niet de app zelf verwijderen!) en dan moet je weer een beetje ruimte hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is normaal. Ik heb ook een s3 mini, als ik minder dan 500mb heb weigert hij al om nog iets te downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of het kan een bug zijn want als je een app van 41mb wel kan downloaden en van 9mb niet dan is het wel raar. Je kan proberen fabrieksinstellingen te resetten.