Hoe kan het dat mijn geheugen vol is?

Ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekocht (alcatel one touch pop c5). Nun zegt hij dat het geheugen vol is wanneer ik mijn whatsapp achtergrond wil veranderen, een afbeelding wil downloaden of een screenshot wil maken. Op mijn sd kaart is nog ruim 1,5gb vrij en in mijn interne geheugen nog ruim 1gb, hoe kan dit????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Soms doen telefoons gewoon heel raar. Als je nog zat vrije geheugen hebt ( wat je hebt), maar hij geeft toch deze melding, dan moet je hem via het menu even terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Je hebt als het goed is android, en dan kun je m ook terugzetten door volume down en home (of power) ingedrukt te houden als je toestel uitstaat. Vaak werkt het hierna weer. ZO niet: teruggaan naar de winkel.