Iphone start niet meer op, heeft wel stroom en loopt niet vast maar start niet op.. Wat moet ik doen?

Hoi,

Ik heb een zwarte Iphone 4S.
Nadat ik vanochtend de telefoon aan de oplader heb gelegd heb ik 'm een uurtje aan de stroom laten liggen.
Ik drukte op de home-button maar ik kreeg het oplaadscherm te zien. Ik dacht dat de stekker er niet goed in zat dus ik heb de stekker er in en eruit gehaald. Halfuurtje laten liggen en nog steeds gebeurt er niets. Ik ben van stroomvoorziening gewisseld (van stekkerdoos naar stopcontact) en ik heb een andere oplader genomen. Ook dit helpt niets.

De accu was al niet zo heel erg goed, dus betekend het dat er een nieuwe accu in moet, of is er iets wat ik zelf kan doen (niet openmaken!!!)

Alvast bedankt!

Luuk

Toegevoegd na 20 uur:
De telefoon doet nog steeds niets dus ik ben ermee naar de winkel gegaan.. Ik kreeg mijn telefoon terug met 0 euro kosten. Ik helemaal blij natuurlijk want hij doet het weer zonder dat er iets is vervangen. Nu heb ik de telefoon aan de oplader gelegd, maar laadt deze wéér niet op...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor normaal herstarten zonder gegevensverlies moet je de aan/uitknop een aantal seconden ingedrukt houden, rood balkje op scherm wegschuiven. Als dit niet lukt, aan/uitknop èn 'home’ knop tegelijk ingedrukt houden, ook deze procedure levert geen gegevensverlies op. Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste Ariejan, Ik heb het al geprobeert, zonder succes helaas.. Ik heb de Iphone ook in DFU modus opgestart, hierbij hersteld Itunes de software en is de software waarschijnlijk ook gereset. Helaas zonder succes.. Bedankt voor uw antwoord, Luuk!

Het beste antwoord

Ik denk naar de apple store/premium resseler gaan en er een nieuwe batterij in doen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste Merobieboy, Bedankt voor uw reactie, dit was waarschijnlijk het geval, alleen slurpt mijn telefoon de accu leeg, want binnen 6 uur is hij weer leeg.. Van 100% tot 0% in ongeveer een halve dag.. Ik weet het niet, maar ik denk dat mijn telefoon aan het einde is.. ): Bedankt! Luuk!

Andere antwoorden (1)

Ligt dit niet aan óf je oplader óf het deel waar je oplader ingaat? Bij een vriend zat er bijv. een pluisje in, en hij deed het al niet meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste Niek24682, Dit is niet het geval aangezien de Iphone wel oplaadt, ik heb er een nieuwe accu ingezet, en nu laad de telefoon wel op alleen is de accu nu heel snel leeg. Ik weet het niet, maar volgens mij is mijn telefoon aan het einde.. ): Bedankt! Luuk!