Hoe zorg ik dat mijn galaxy s4 goed in het hoesje gaat?

Ik heb een hoesje (flip case) gekocht maar aan de ene kant steekt de mobiel wat uit daarom kan ik ook niet goed bij de volumeknop ik heb al geprobeerd hem erop nieuw in te doen maar het werkt niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als jij een hoesje koopt die voor de Galaxy S4 bedoeld is, dan past je telefoon daar precies in.
Je geeft aan dat je telefoon niet goed past, dan heb je dus een verkeerd hoesje gehaald, of je hebt een universeel hoesje. Die passen nu eenmaal niet altijd even goed.

Oplossing is een ander hoesje kopen, die speciaal voor de Galaxy S4 bedoeld is. Als dit hoesje niet past, gaat deze nooit passen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, het is wel een hoesje voor de s4 stond op de verpakking
Ritsuka
10 jaar geleden
waar heb je deze vandaan? uit welke winkel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Phonehouse

Andere antwoorden (1)

Die van de markt of van een telecomzaak om de hoek zijn vaak slecht. Ik heb een van de markt gehaald en nu heb ik ook hetzelfde probleem als u. Ik zou u adviseren naar de Media Markt te gaan en een flipcase daar te kopen voor de S4 van een echt merk. (bijv. Muvit, Samsung Original, Melkco)