Er is nog geen release datum voor de Captivate Glide. AT&T heeft gemeld dat in de kerstvakantie de releasedatum bekend zou worden. Nederland en de rest van Europa komen daarna een paar maanden later.

'AT&T says that the Captivate Glide will be available for the holidays this year, but it has not announced an exact release date or price at this time.'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel jammer. Ik zoek namelijk een tweedehandse telefoon die niet de duur mag zijn met een toetsenbord en Android. En dit leek me een perfect toestel voor me :P tot ik er nu achter kom dat hij nog vrij nieuw is. (Desire Z e.a. is geen optie)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De key features zijn: - Dual-core, 1GHz NVIDIA Tegra 2 processor
- 1GB of RAM
- 8GB of internal storage
- Super AMOLED display
- 8 megapixel camera with autofocus, flash, and 1080p HD
- HSPA+ 21Mbps "4G" network
- VPN, Exchange ActiveSync, and Mobile Device Management (MDM) Als je de lijstje bekijkt dan denk ik niet dat dit een budget telefoon wordt. 400 euro + denk ik.