iPhone sneller leeg met Gp Powerbank?

Waarom is mijn iPhone sneller leeg als ik hem oplaad met de:

'GP Portable PowerBank XPB20 Wit +16 uur' gekocht in NL

en als ik mijn iPhone oplaad met de officiële Apple lader gaat mijn iPhone veel langer mee hoe kan dit?

ik heb ook een Duracell mobiele oplader van 3 uur en daarmee gaat mijn iPhone wel normaal mee leeg net als de normale lader dus die doet het even goed als de standaard lader maar ik wou graag de GP Powerbank omdat deze 4000mWh ipv 1150mWh zoals de Duracell 3 uurs lader.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er schijnt een laadpatroon in je iphone te zitten ? ik weet details niet maar de ene keer laad hij zeg maar gewoon vol maar er schijnt ook een volledige lading te zijn Dit gebeurd alleen als je batterij van iphone onder de 20 % komt met bijv battdoctor app kan je dit zien in de logfiles ik kan me voorstellen dat als je die extra accu aansluit en deze gezamelijk laad dat de iphone dit gelijk meetelt. in het percentage dus als je dan net boven de 20 % klimt laad hij hem wel vol maar als je onder de 20 % aansluit dan laad hij hem overvol dus een soort extra charge dus ik denk dat hij daardoor minder lang meegaat omdat hij meestal niet de volle lading krijgt ik laad de iphone en de extra batt altijd apart op Gek genoeg blijft hij als ik laad met de iphone er aan en de batterij doorgeschakeld op 50 % hangen?

Bronnen:
https://itunes.apple.com/nl/app/battery-do...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100