iPhone sneller leeg met Gp Powerbank?

Waarom is mijn iPhone sneller leeg als ik hem oplaad met de:

'GP Portable PowerBank XPB20 Wit +16 uur' gekocht in NL

en als ik mijn iPhone oplaad met de officiële Apple lader gaat mijn iPhone veel langer mee hoe kan dit?

ik heb ook een Duracell mobiele oplader van 3 uur en daarmee gaat mijn iPhone wel normaal mee leeg net als de normale lader dus die doet het even goed als de standaard lader maar ik wou graag de GP Powerbank omdat deze 4000mWh ipv 1150mWh zoals de Duracell 3 uurs lader.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er schijnt een laadpatroon in je iphone te zitten ?
ik weet details niet maar de ene keer laad hij zeg maar gewoon vol
maar er schijnt ook een volledige lading te zijn
Dit gebeurd alleen als je batterij van iphone onder de 20 % komt
met bijv battdoctor app kan je dit zien in de logfiles

ik kan me voorstellen dat als je die extra accu aansluit en deze gezamelijk laad
dat de iphone dit gelijk meetelt.
in het percentage dus als je dan net boven de 20 % klimt laad hij hem wel vol
maar als je onder de 20 % aansluit dan laad hij hem overvol dus een soort extra charge
dus ik denk dat hij daardoor minder lang meegaat omdat hij meestal niet de volle lading krijgt
ik laad de iphone en de extra batt altijd apart op
Gek genoeg blijft hij als ik laad met de iphone er aan en de batterij doorgeschakeld op 50 % hangen?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi bedankt voor je snelle reactie alleen ik denk dat je de vraag verkeerd begrijpt want ik laad de Gp powerbank en mijn iPhone appart op en als dan mijn iPhone leeg is en ik sluit ik de Gp powerbank aan op mijn iPhone alleen alleen als mijn iphone dan vol is gaat deze veel sneller leeg dan wanneer ik mijn iPhone met de standaard lader oplaad? mvg