Wat is een goede Windows tablet?

Ik ben al enige tijd opzoek naar de juiste Windows 8 tablet geen RT! Deze moet ook dienen als ik een studie start in september. Ik wil graag een fijne maar snel werkende tablet van 10 Inch alle extra's zijn leuk. Wel wil ik er moeite loos op kunnen werken vooral met het office 2013, dus geen trage processor. Nou zat ik te denken rond de 300-400 euro. Heeft iemand enige idee welke er waar voor zijn geld is of dat er misschien in dit jaar vóór september nog een goede Windows tablet uit komt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De Asus Transformer Book T100TA-DK002H heb ik zelf ook en heb er nog geen problemen mee gehad. Het heeft, zoals je dat graag wilt, een 10.1 inch touchscreen en hij is verstelbaar, zodat je er ook nog een toetsenbord bij hebt. hij kost €394,- en dat lijkt mij een goede prijs.

meer info: